Sepatah dua kata

cinta itu lebih indah dari ombak di pantai,
cinta juga lebih indah dari angin yang mendayu-dayu,
cinta juga lebih indah dari pohon2 yang melambai,
cinta itu adalah anugerah yang patut dihargai kerana......
CINTA YANG SEJATI HANYA MUNCUL SEKALI DALAM HIDUP KITE..
JADI HARGAILAH CINTA ITU SEBELUM IA HILANG.....

nufftang ads

Join heart beAt sekarang utk buat duit online...!!

Sunday, January 23, 2011

Pertama Kali melangkah ke menara gading... dan kenangan TANGGA

assalamualaikum,,,,,
mse aku kecik2 dulu,,, mak aku slalu kate,, kna blajar pndai2 supaya dpt msuk U... menara gading kan,,, aku dok byang2 la,, mcm na sbnarnya rupa U ni yg sbnarnya, rupanya hnya mcm skolah gak cuma kelebihannya cuma ada hostel byak2 lam U. mse first time surat tawaran dari U, mak n ayah aku bangga gila. keesokkan harinya, habis sekampung tahu n suma kerabat2 aku tahu. malu aku dibuatnya, siap buat kenduir lagi, sedangkan dapat Diploma je, bkan dpat Matrikulasi pon,, betapa seronoknya maka ayah aku kan,, bleh bayangkan x?? korang mcm ne?? msti biase2 je kan, aku ni sbb org kampung,, org kampung bkn rmai yg dpt smbung blajar.. sbb 2 aku ni mcm IDOLA dorg la kn,, (-,-)....

ok, msuk bab smapai di U ni lak, aku pnya target msuk U ni yang pertama ialah mstila belajar kn3... yang kedua,, AWEXZ la, ape lg.. so, aku cari la kwn2 lu supaya ade backup nt kn, xla la malu sgt nk ejas kan,, mse 2, aku ade 3 org kwn yang dinamakan EH, FALIQ n AIZAR,, ckup la kan nk jd backup. so, mse orentasi 2 mula la mark2 sume awek2 cun kan,, SETARAF la ngn aku yg ensem ni kn.. haha

LOVE....


Sebenarnya aku xla ensem sgt pon,, so aku cari yg agak sesuai ngn muke aku la kn,, so, pilihan aku biase2 je la,, time makan la paling sesuai nk usha awek2 sbb mse 2 mkn lam bulatan, campur laki ngn pompuan, pe lagi,, usha3,, nmpak la gadis A, lawa 2 mmg lawa,, bila nk ejas, xlyn,, MELEPAS la jawabnya,, mgkin aku kekurangan sesuatu,, jumpa plak gadis kedua,, xbrani nk try sbb terlalu lawa.. konfem kena reject kan..



so,, pada ari pertama 2 mmg aku fail la nk cari awek,, cuma sempat berkenalan dengan beberapa kwan je, ade laki campur pompuan la.. hari kedua n ketiga pon still same,, xdpt gak aweks 2, hanya tgok2 dari jauh je,, akhirnya aku da mcm ptus ase,,, SEHINGGAlah mse wktu nk blik dri dewan 2,, aku tgok mcm SORG aweks 2 sdang perhatikan aku,, aku pon usha die blik la,, die pon tgok aku lame2 sambil turun tangge,,,, Yes3!!! aku da jmpa POMPUAN idaman aku(dalam hati je)  aku pon gtau la member2 aku,, aku follow la awek 2 sampai aku jmpa sorg pompuan yg aku knal n suruh die ejaskan awek 2 utk aku,,, so,, aku balik ke blik aku mlm itu dengan SENYUMAN yg gembire,,, XSANGKE,, pandangan pertama aku kt tangge itu telah membuat aku jatuh hati padanya,,, INDAHNYA cinta pandang pertama kan,,,, :)

                                                                   cinta menusuk hatiku... :)


TO BE CONTINUED.....

No comments:

Post a Comment

nufftang ads