Sepatah dua kata

cinta itu lebih indah dari ombak di pantai,
cinta juga lebih indah dari angin yang mendayu-dayu,
cinta juga lebih indah dari pohon2 yang melambai,
cinta itu adalah anugerah yang patut dihargai kerana......
CINTA YANG SEJATI HANYA MUNCUL SEKALI DALAM HIDUP KITE..
JADI HARGAILAH CINTA ITU SEBELUM IA HILANG.....

nufftang ads

Join heart beAt sekarang utk buat duit online...!!

Tuesday, January 18, 2011

first time men bola sejak sekian lama...

assalamualaikum.............
hari ini ingin diri ini bercerita sikit tentang Bola Sepak.... dh lama kot xmen bola sejak tinggalkan zaman sekolah, bknnya xnk main selama ni tp sje malas nk tnjuk bakat kn,,, org kate bakat xleh tnjuk sgt nanti org kate membangge diri lak... so,, ari ni terpakse la aku tnjukkan betapa pndainya aku men bola kn,,,, hahaha,,, sume org terkejuz kot,,,, sbb pe terkejut??? sbb aku xpndai MAIN pon,,, (-_-)",, malunye... tp xpe,, skurang2nya aku terus terang kn,,,,hahha(dengan nada bangga).... mgkin lepas ni akan ade la Kelab2 internasional nk amek aku jd pemain dorg kn,,, kan aku pndai main. tp aku ni xnk la main2 bola ni sbb xmnjamin mase depan,,, so aku tolak la tawaran2 dari kelab luar negara 2(perasan). sbb pe xmenjamin mse depan??? ape pndapat korg???
                                                                   David Beckham

ok,, ape kaitan gmbar david beckham kat atas ni sebenarnya?? dia ade kaitan la dengan benda yg aku nk terangkan kt sini ni,,,, pasal bola sepak xmnjamin mase depan,,, die antara org yg membeli insurans untuk kakinya,, xtahu bpe billion yang die akan dpt kalau kaki die patah or xleh pakai,,,, TP bpe orng pemain bola Malaysia yg beli insurans kaki ni???? I think NONE!! cuma yg menang piala suzuki 2 je kot yg dpt simpanan rm5000 sorg,, bpe ari leh pkai rm 5000,,,kalau aku,,, sbulan je kot, dh hbes. so,,, ase2 nk jd pemain bola sepak atau x??? kna pikir pnjg2 2,,, kalau ade keje part time ok la kn,,,jgn jd pemain bola sepak sepenuh mase,,, cntohnya bela ikan keli mcm aku ke?? bleh mnjana pndapatan sampingan 2,, walaupun xla byak sngt. pas2 nanti kalau KAKI KORANG dh xlaku,, beh la korg bela keli,,, mse ko pon byak pelanggn,, ko duduk je kt umah,, tgu income masuk,, keje2 sume suruh pekerja yg wt,, haaaa,, kn untg 2,, KEJE SIKIT,,, DUIT BANYAK,,, Berbaloi ke x??? berbaloi kan,,, tp kalau ko ase nk men bola smpai ko tue,, itu terserah,, tp kna inisiatif lain bg mnjamin mase dpan anda,,, cthnya,, wt baik ngn juruatih k, mane tahu le naik pngkat jd penolong jurulatih,, xpayah keje truk2,, xyah training, hahaha.... sekarang ni,, kite kna cri keje yg senang tp income yg memuaskan,,, tp jgn la msuk SKIM CPAT KAYA lak,,, kang mnyesal.... kna berhati2 2... tmbah2 iklan lam tenet ni,,, menipu sume 2,,, sume keje kne usaha gak,,, xkn REZEKI dtg bergolek kn??? msti die belok2 gak,,, mksudnya ade halangan2 gak nk dpat MONEY 2,,,, Understand???
                                                      ini sume duit aku,,, hahhaha (-,-)
                                                            


pnjg2 aku citer ni sebenarnya aku cuma nk bgtau,, aku msuk prtndingan bola sepak lam U aku disyangi ni(hipokrik). walaupun aku ni diminta ramai pasukan untuk menyertai dorg tapi pilih team kelas aku la,,, sbb nk menjalin silaturrahim la org kte kn,,,, lupe nk bgtau,,, nama kt jersi aku GENG GIGI yg bernombor 24.... yang bakal menjadi pemenang kasut emas(perasan lagi). hahaha... pape pon sokong team aku k.... Wish we al luck!!! go go chaiyuk!!!:)
  SAYONARA.........

No comments:

Post a Comment

nufftang ads