Sepatah dua kata

cinta itu lebih indah dari ombak di pantai,
cinta juga lebih indah dari angin yang mendayu-dayu,
cinta juga lebih indah dari pohon2 yang melambai,
cinta itu adalah anugerah yang patut dihargai kerana......
CINTA YANG SEJATI HANYA MUNCUL SEKALI DALAM HIDUP KITE..
JADI HARGAILAH CINTA ITU SEBELUM IA HILANG.....

nufftang ads

Join heart beAt sekarang utk buat duit online...!!

Wednesday, January 26, 2011

KENANGAN TANGGA PART 3.....

assalamualaikum......

Di atas permintaan ramai, aku ingin menyambung semula cerita kenangan tangga aku PART 1 dan PART 2, nampaknya aku da popular, hahhaha. ..ok3,, berbalik kepada sambungan kisah cinta aku ini dengan sorang insan yang bernama CINTAKU ini. setelah menelefon die pada malam itu, aku trus tdor lena sambil membayangkan die akan menjadi milik aku satu hari nanti. Keesokkan arinya, aku bgun dengan semangat yang membara-bara untuk menemui dgn CINTAKU ni. Mcam biase la,, waktu pagi, msti senaman, sarapan sume 2 kan... aku mcm biase la,, mencari port2 yg sesuai utk aku mengusha bkal isteri aku ni,, hahha... sarapan pagi 2 pon aku bg kt kwn aku tuh,,, hbes die mkn,, xsimpan langsung kt aku... XGUNE pnye kwn,, aku suruh pegang, bkn suruh mkn,,,, tp salah aku gak sbb bg kt die time 2..(-_-)"....


Dengan berbekalkan kredit sim aku yg ade, aku cube miscall CINTAKU, smbil aku memerhatikan die dari jauh yg sedang bersembang2 dengan kwn die..

TUT.... TUT TUT..... TUT TUT......TUT...... (die xangkat)


TUT.... TUT TUT..... TUT TUT......TUT............. (still xangkat)


Aku pon kol lg, tp die msih xangkat,, aku tgok die xmemberi sebarang respon pon, kemudian aku pon terpikir.... die xbawa fon ke??? or die silent fon die?? or die mmg xnk layan aku?? TP xmgkin sbb semalam kn aku da kol die,, msti die lupe bawa fon or silent ni,, xkn die xnk layan aku kot.. aku cube berfikiran sepositif yang mungkin. Lepas je mkn, kami dibenarkan pulang untuk tukar pakaian untuk ke dewan untuk taklimat dan LDK(latihan dalam kumpulan). Aku pon bergerak balik ke dalam bilik utk tukar pakaian.. kemudian aku pergi ke bilik EH sekejap..


AKU : Eh, bakpew aku tpon CINTAKU ye xangkat hah??
EH    : aku ase ye nipu mu,, ye pkai no byok r 2,, yg mu tepon smlam no lain,, dok pon semalam no org lain??? mana tahu,, puan ni kn leh caye ngat...
AKU : tol gak ek,, tp aku ase,, xkn ye nk wt gitu,, aku kn hensem da ckp ng ye semalam, mmg aku ase die la,, aku bleh rase la yg ckp 2 die,, keayuannya, kelembutan suarenya, aku rase mmg die la.. xleh dinafikan lagi,,
EH   : xpe3,, jap g kite g dewan,, mu antar msg ke ye... ,mana tahu,, ye blas....


TIT TIT..... TIT TIT....(enset aku bergetar)


aku pon ambil enset, ada mesej rupenya... aku pon buke..... OH MY GOD!!! it's a message from my angel...
mesejnya seperti ini.......


     " salam awk, sori ek,, td sy lupe bawa enset, kwn sy nk cepat, 2 yg trtinggal enset, npe kol td?? "


errrrrrrr..... aku da xtau nk blas mcm ne,, pas2, aku blas ckp " xde pe la... sje je kol".... Alhamdulillah segala fikiran2 negatif tadi yang aku terfikir n yg EH fikirkan telah dihapuskan dgn 1 mesej istimewa td... OH MY DARLING... why u soo sweet???  u taking my heart away.........
                                                       she took my heart

kemudian, aku ngn member2 aku ni pon pergi la ke dewan utk program seterusnya.. program pertama,, CERAMAH.... tahu  la kan,, kalau ceramah ni mesti ngantuk kn... korg pon mesti same kn (jgn nk tipu k)...
jd, nk menghilangkan rase mengantuk aku ni,, aku pon cube antar mesej die..... die ckp die pon boring gak,, so kami pon bertukar2 la bertanya sal diri masing2 kan,, hobi sume 2 kn,,,, bese la nk ejass awek ni,, kna SLOW2,, bru melekat.. kn3??? mcm pepatah MAT REMPIT kn,, muke xpenting bro,, tp ayat mau POWER,,  biar SLOW2,, janji tayar TERANGKAT... haha... ade kaitan kew??? :P


Mesej punya mesej, tuptup, die ckp,, kredit die dh nk hbes,, da xleh msj,.What THE Food!!!,, aku bru nk hepi2 mesej ngn die,, akupon blas ckp "ok je" tp dalam hati ni da FRUST giler,,, asal la mse2 ni jgak krdit nk hbes!!!! nsib baik 5 minit lepas tu, ceramah pon hbes, kemudian pihak U pon wt pengumuman tentang BUKU HIJAU.. sume pelajar diberi kumpulan masing2 kat kertas pengumuman di dewan 2.. sume pelajar pon tgok la kertas 2 lepas hbis program hari tu.. aku mcam biase la,, xske nk berebut2 dengan org, bkn nk berubah pon kumpulan2 tu kan,, wtpe nk berebut2 nk tgok kn... tiba2,, member aku pggil aku.....


AIZAR : wei, awek 2 nama pa??
AKU    : CINTAKU,, awt??
AIZAR : sat2,, aku nk cek nama dia,, mana tau aku leh 1 kumpulan dengan dia..... hahhaha
(aku pon pukul die smpai berdarah-darah)
AKU    : hahaha,, cek la....

beberapa saat kemudian.......

AIZAR : wei!!!! dia 1 kumpulan ngn kita la....
AKU    : bohong sgt la, (gaya cool aku)  nk bhong agak2 la...
AIZAR : laaaaaa,, wtpa nk bhong,, ang mai tgok sndiri!!!
AKU    : YES3!!!!! hahahha... (tp cool lg)... MCM ADA JODOH ja ni.... mmg kompom la... dah la kumpulan pon sama,, diploma pon sama... mmg die ni bkal bini aku la....


                                         CINTA = JODOH @ KEBETULAN







TO BE CONTINUED......




No comments:

Post a Comment

nufftang ads